Můj skromný příspěvek k fandomu Hannibal

Tak jsem propadla seriálovému Hannibalovi. První dva díly mě absolutně nadchly. Doporučuju – ale raději ne v noci a o samotě. A určitě ne pokud máte zvýšenou citlivost na drasťárny a nechuťárny. Sice tu všechno má svoje místo a účel, ale slabší žaludky by mohly protestovat. Já radši nechci vědět, na čem všem tvůrci frčí a z jakých hlubin loví svoje nápady, fakt ne.

Dnes ráno se mi k tomu přidal i obrázek. Po strašně dlouhé době jsem něco “viděla” před sebou a věděla, jak to dát na papír. Ne-u-vě-ři-tel-né! Měla jsem za to, že už jsem zapomněla, jak se to dělá.

Pokud jste už náhodou viděli pár dílů, asi nemá cenu ten obrázek vysvětlovat, a pokud ne, asi by to ani nešlo :-) Jako vždycky doporučuju obrázek rozkliknout pro lepší zobrazení. Zvlášť perokresby nemá WordPress moc v lásce. 

001

2 thoughts on “Můj skromný příspěvek k fandomu Hannibal

Leave a comment